Když potřebujete stavební stroje s perfektním servisem.
Na víkend. Na půl roku. Napořád.
Máte dotaz? Volejte 585 312 444
nebo nám na sebe nechte kontakt. Ozveme se.
1. Úvodní ustanovení
Toto jsou obchodní podmínky platné pro nákup v internetovém obchodě www.staves.cz. Internetový obchod provozuje (prodávající) firma Staves s.r.o., Stará Přerovská 765/4, 779 00 Olomouc, IČ: 45194629, DIČ: CZ45194629, Tel.: +420 585 312 444, Email: staves@staves.cz, bankovní spojení: Komerční banka Olomouc, 1115640811/0100. Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 2950.
Firma Staves s. r. o. (dále "prodávající") je zaměřena na prodej stavební mechanizace a poskytování služeb jako je servis, půjčovna a školení strojníků. Kupující je osoba nebo firma, která projevila zájem o produkt/-y firmy Staves vyplněním registračního formuláře v internetovém objednávkovém systému na stránkách www.staves.cz a dokončila objednávku.
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
3. Dodání zboží
Objednávka vytvořená kupujícím na www.staves.cz je pro kupujícího i pro prodávajícího závazná a bude realizována přepravní kurýrní službou nebo dle dohody se zákazníkem. Pokud bude přijata objednávka do 11.30 hodin, tak je obvykle doručena do 48 hodin. V případě, že zboží není skladem, bude termín dodání prodávajícím upřesněn. Pokud kupující nebude s potvrzeným termínem souhlasit, má možnost objednávku stornovat do 12 hodin od odeslání potvrzeného termínu prodávajícím.
Kupující má možnost výběru způsobu úhrady a to: v hotovosti na prodejně, platební kartou na prodejně, v hotovosti při dodání (dobírka) nebo může zvolit platbu předem převodním příkazem. Jiný způsob úhrady neakceptujeme.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
V případě, že kupující odstoupí od této smlouvy před převzetím předmětu smlouvy, má prodávající právo účtovat kupujícímu stornovací poplatek ve výši 10% z ceny uvedené v této kupní smlouvě a kupující má povinnost tento poplatek do 10-ti dnů od obdržení faktury zaplatit.
Ceník dopravy:
Ceny jsou platné při dodávce v rámci ČR. Dodávka do zahraničí po dohodě.
4. Záruky, odstoupení od smlouvy, reklamace
Prodávající poskytne kupujícímu záruku na jakost předmětu smlouvy na území ČR v trvání 12 nebo 24 měsíců dle předmětu smlouvy, a to za podmínky absolvování inspekční prohlídky, pokud jej produkt vyžaduje a dodržování návodu k obsluze a údržbě. Záruční doba začíná dnem převzetí předmětu smlouvy kupujícím.
Na poškození vzniklá nesprávným použitím, pro které není předmět smlouvy určen, nezaškolenou obsluhou, nadměrným namáháním, přirozeným opotřebením nebo použitím jiné provozní náplně, než je stanoveno v návodu na obsluhu a údržbu, se záruka neposkytuje. Záruka se neposkytuje také na poškození vzniklá samovolnými zásahy pracovníky určenými kupujícím, závady vzniklé v důsledku havárie, živelných pohrom a vyšší moci. Záruka se nevztahuje na díly podléhající opotřebení a pracovní nástroje.
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení a ujištění se o nepoškození fyzicky i vzhledově vráceného zboží a obalu, prodávající obratem kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem (hotově nebo převodem). Vracené zboží nelze zasílat zpět na dobírku, takto vrácené zboží nebude přijato. V individuálních případech mohou být navíc účtovány prokazatelné administrativní náklady a následně vymáhány dle zákona.
Reklamace se uplatňuje u prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Reklamace se neuplatňují u dodavatele nebo výrobce.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv své organizační složce (prodejně, provozovně, ap.), v níž je přijetí možné, a to s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb – § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Vždy před vstupem do reklamačního řízení je vhodné si pořídit fotokopie všech dokladů a písemností pro případné další řízení. Vzhledem k možným rizikům následných sporů je vždy vhodnější, aby měla reklamace písemnou formu a to zejména v případech, kdy prodávající nerozhodne o reklamaci ihned. Po vyřízení reklamace striktně vyžadujte po prodejci potvrzení o provedení opravy a o době jejího trvání.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. O opětovné vyskytnutí vady po opravě se bude jednat v případech, kdy se stejná vada vyskytne znovu po dvou předchozích opravách. O větší počet vad se bude jednat v případech, kdy se na výrobku vyskytnou současně 3 a více vad, nebo v případech, kdy se sice bude jednat o minimálně 3 různé vady, avšak tyto vady budou následovat krátce po sobě a výrobek tak bude delší dobu v opravně než u spotřebitele.
Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Pokud reklamace není vyřízena, včetně opravy do 30 dnů od jejího podání (nebylo-li dohodnuto jinak), je reklamovaná vada posuzována za objektivně neodstranitelnou a kupujícímu vznikají nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou – § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
5. Postoupení
6. Ochrana osobních údajů
Prodávající prohlašuje, že veškeré údaje osobní povahy (jméno, příjmení, tel. čísla, emailovou adresu a poštovní adresu) jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu firmy Staves s.r.o. a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.
Při nakládání s osobními daty se Staves s.r.o. zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace kupujícího dodavateli, Staves s.r.o. se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným kupujícím. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.
Kupující využíváním služeb Staves s.r.o. dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace od kupujícího, které se dále doplňují při provedení objednávky. Kupující má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace) a to písemnou formou na email staves@staves.cz.
7. Závěrečná ustanovení